Cum ar fi să trăim viaţa în sens invers ?

Am preluat de pe net o povestioara/banc/regie/ficțiune asupra căruia merită să medităm un picuț.

      „Dacă ar fi să trăim viaţa în sens invers. Am începe prin a muri, astfel am scăpa de această                    traumă, care ne urmărește toată viața. Apoi ne-am trezi într-un azil de bătrâni şi ne-am                    simţi din ce în ce mai bine pe zi ce trece. Apoi am fi externaţi într-o bună zi pe motiv că                        suntem sănătoşi.şi am începe să primim bani de pensie . În fine, în prima ta zi de lucru ai                    primi un ceas de aur. Ai lucra 40 de ani până ai fi suficient de tânăr să poţi începe să profiţi               de sfârşitul perioadei de activitate. Ai trăi din petrecere în petrecere, ai bea, ai face dragoste, n-ai avea probleme grave. Te-ai pregăti pentru studiile universitare.apoi colegiu. te-ai juca cu prietenii fără nici o obligaţie până ai deveni copil. Ultimele 9 luni baie în ocean (e drept fără plajă), etc.le-ai petrece liniştit, bucurându-te de încălzirea centrală, room-service,                                                             

În final ai părăsi aceasta lume  după un act de dragoste(caz fericit)!”

Oare ar fi mai bun pentru noi un ciclu viceversa al vieții…personal nu prea cred. Omul este tot om până urmă. Să te gândești la moarte din tinerețe , de copil  nu este oare mai trist? Să se termine totul atunci când îți este mai bine, nu provoacă o durere și mai mare ? Se mai pune și întrebarea legată de mintea omului, adică cum evoluează ea dacă este viața invers? Și mai cred ceva…știind că are o viață în față, „moșul” ar zâmbi , iar bebelașul  ar plânge la final de viață…sigur totul este ficțiune.

Haideți mai bine să învățăm din acest scenariu  și  să ne trăim viața așa cum se cuvine. Să ne bucurăm de frumusețile pe care fiecare vârstă n-i le oferă… pentru că  la urma urmei fiecare vârstă are farmecul său…să ne bucurăm de tot și de toate, și la timpul lor…este precum  natură și  lucrurile mărunte pe care ni le oferă. … Eu iubesc fiecare anotimp în parte, deoarece, cred că fiecare are frumusețea lui aparte. La fel este și cu  vârsta.

Trăiește fiecare zi ca și cum ar fi ultima, pentru că una din ele chiar va fi. Viața e prețioasă. În clipa asta ești, în clipa următoare te-ai dus. Fiecare clipă trebuie stoarsă de tot ce se poate , fiindcă nu ştii niciodată când se va lăsa cortina.

Ei , dacă ar fi să fie cum vrem noi , cum am vrea să fie ? Așa cum este acum, sau viceversa ?Rămâne deschisă întrebarea pentru toți cititorii mei dragi .

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

26 de gânduri despre &8222;Cum ar fi să trăim viaţa în sens invers ?&8221;

  1. @”Să ne bucurăm de frumusețile pe care fiecare vârstă n-i le oferă…” – exactement! 🙂 e ceea ce fac de câteva decenii… pasivitatea, resemnarea, fatalismu’ sunt si vor fi mereu negative, ne-constructive… de-altfel, am doua devize: memento mori, carpe diem et gaudeamus igitur! 🙂 plus ultima strofa a poemului „Invictus” de W.E. Henley:

    „It matters not how strait the gate,
    How charged with punishments the scroll,
    I am the master of my fate,
    I am the captain of my soul.”

    Apreciază

  2. Mie-mi place viața așa cum e, de la copilărie la batrânețe. Adică nu că aș ști invers cum e, dar așa mi se pare mie mai „normal”. Oricum ar fi, trebuie trăită la maxim, ce naiba o mai însemna și asta!..:)) Fără regrete, asta mi se pare cel mai plauzibil.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Cred că ai văzut filmul ” Strania poveste a lui Benjamin Button” . E expusă exact această problematică. Filmul mi s-a părut genial. Ideea de viceversa nu mă atrage nici măcar ca fantezie. E foarte bine aşa cum e. Frumuseţea vieţii tocmai în asta stă. Să curgă spre capătul liniei. Oricum ar fi, tot se sfârşeşte. Ideal e să poţi privi cu drag înapoi, la tot ce ai trăit.

    Apreciază

  4. „Așa cum este acum, sau viceversa?” zici? Asta chiar e de meditat, dar cunoscand omul si pe mine in special, stiu ca oricum ar fi, tot mai bine e viceversaaa:-))

    Apreciază

    • acum ca spui asta, imi aduc aminte de un film care avea ca subiect exact viceversa, si copilul a murit de fapt trist,,,,nu mai stiu ce film era…multumesc mult de opinie….eu iti dau dreptate….seara frumoasa si linistita sa ai

      Apreciază

Lasă un răspuns

