Primăvara a sosit…

Niciodată să nu tai un copac în timpul iernii. Niciodată să nu iei o decizie negativă în timpuri grele. Niciodată să nu iei cele mai importante decizii ale tale când ești în cea mai proastă stare de dispoziție. Așteaptă. Ai răbdare. Furtuna va trece. Primăvara va veni.  Și iat-o din nou pe meleagurile noastre. Este un bun moment de a ne trezi  cu adevărat la viață, de a trece la curățenia de primăvară mai ales în curtea sufletului nostru.

Mai jos câteva imagini /gânduri pentru spălarea ochilor și mai ales a sufletului….

652x450_072229-liliac

dor de cineva

flori

primavara 2

liniste

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

12 gânduri despre &8222;Primăvara a sosit…&8221;

  1. Astăzi am stat în pădure până când mi s-a spus copac, m-am plimbat prin toamna pădurii până când am trezit primăvara. Astăzi am strigat în pădure, iar pădurea mi-a răspuns cu ghiocei, cu viorele şi toporaşi.

    Apreciază

  2. Minunate imagini dar … si cugetarile!
    … si, mai adaug si eu cateva cuvinte despre minunata primavara … 🙂
    „Primavara e doar ceea ce simtim, adulmecand vazduhul colorat in nuantele sufletului … luminand, inflorind in interiorul nostru pentru a corecta amintirile ce renasc.
    Primavara, e timpul tuturor , pentru ca fiecare clipa e un nou inceput.”

    Nicolae Cornescian

    O primavara minunata si, sa auzim numai de bine!

    Apreciază

  3. Se întâmplă ca, pe vreme rea, un prieten să-ţi ofere braţul, o umbrelă şi o vorbă bună. Alteori vine cu braţele încărcate cu flori de primăvară.
    E frumoasă sinestezia imaginilor… Le pot simţi aromele, le ascult armoniile sonore.
    Flori din arbori, flori de pe pământ. Undeva, în suflet – nişte lalele.

    Apreciază

  4. Frumoase flori și cugetări care ne îndeamnă la reflecții:
    Așa este, e ca atunci când faci un pas înapoi și ai o perspectivă mai largă de vedere…
    Cu ochii închiși dorul poate fi mai intens…
    Eu cred că este bine să fim ceea ce suntem ( Dumnezeu ne-a făcut cu tot ce ne trebuie, restul depinde de noi), să ne îmbunătățim unde simțim nevoia pentru a fi în armonie atât cu noi înșine cât și cu ceilalți în mijlocul cărora trăim…
    Pentru a fi schimbarea pe care o dorim în lume nu este suficient numai să fim noi schimbarea, schimbarea trebuie să fie dorită și de ceilalți…
    Într-adevăr să lăsăm viața să curgă…
    Mulțumesc, o duminică plăcută !

    Apreciat de 1 persoană

    • ai mare dreptate Georgeta…sa incercam sa fim noi mai buni, sa i facem pe cei din jurul nostru mai buni….si-ncetul cu incetul prin multiplicare(visez acum) sa facem o lume mai buna…pic cu pic se face marea/oceanul….iar daca nu vom reusi, macar am incercat…s o faca altii…sa ai o duminica minunata precum sufletul tau blând….

      Apreciat de 1 persoană

  5. Poza a treia contine un mesaj pe care nu l-am mai auzit pana acum si care mi se pare deosebit de intelept…. ca sa nu mai spun de florile de acolo, absolut spectaculoase 🙂 Orhidee, probabil.
    Multumim pentru postarea frumoasa si sa ai o duminica placuta !

    Apreciază

Lasă un răspuns

