Curcubeul-zâmbetul lui Dumnezeu

Când cerul lăcrimează, plouă. Când zâmbeşte, iese curcubeul.

curcubeu vara

Să fiți buni și înțelepți ! 

M. Cooper

15 gânduri despre &8222;Curcubeul-zâmbetul lui Dumnezeu&8221;

  1. Când plouă, stau afară să-mi spăl praful adunat de-a lungul zilelor, să-mi domolesc arșița interioară. Apoi, privesc la curcubeu, să-mi spăl și ochii în lumina multicoloră a sa, să-mi limpezesc privirea. Abia apoi voi vedea întreaga frumusețe din jur, la adevărata sa valoare! Voi afla fiecare nuanță de verde a frunzelor, voi prinde orice ton de culoare al florilor. Voi afla și adâncimea albastră a cerului!

    Să-ți fie viața ca un curcubeu!

    Apreciază

  2. …și să nu uităm că doar dragul de el curcubeul e …lumina splendid răsfirată în culori, nu?
    Poate cineva… undeva… ne arată astfel „lumina” de care, luați cu ale noastre, cam uităm uneori…
    Poate chiar avem nevoie de-o ploaie să ne mai dezvăluie șI reamintească de colorata lumină 🙂
    Deeci, nu există „vreme rea” , nu-i așa? ..ci doar vreme bună într-un mod ..un pic diferit, special, aparte, ..”a blessing under disguise”. 🙂
    O săptămână ..luminos de frumoasă!

    Apreciază

  3. si eu iubesc curcubeul!! am scris un gand pe care l-am numit ” curcubeu… alunga-mi furtuna mereu”” dar tu ai dreptate … nu m-am gandit ca nu poti vedea curcubeul daca te uiti in jos toata viata!!!

    Apreciază

      • nuuu , nu cu ironie vorbesc eu!! mi-a placut ideea mi-ar fi placut sa o gandesc eu !! eu sunt leoaica si stau mandra cu capul sus !! nu prea stiu cum e sa ” pleci” capul… dar am riscurile sa nu vad ” pragul” sau sa-mi taie capul sabia!! imi asum aceste riscuri !! sa vezi curcubeul compenseaza!!

        Apreciat de 1 persoană

  4. Curcubeul, are ceva mirific in el … ar trebui sa multumim celui ce ne face acest „dar”.

    „Curcubeele sunt esarfele pacii Divine aruncate sfios peste lume.”

    O seara minunata si, sa auzim numai de bine.

    Apreciază

      • Când ploaia te udă prea tare înveți că-n ploaie stau clădirile, oamenii care nu au umbrele, oamenii care nu au adăpost…și cred că e un pas înainte înspre înțelegere. Ne referim metaforic la ploaie. Mulțumesc pentru gândul bun. La fel!

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

