MĂ TEM CĂ …mai bine să te temi de ceea ce trebuie…

Se spune pe bună dreptate că „ieri” Dumnezeu a fost cu tine, „astăzi” tu eşti sub protecţia Lui, deci nu te mai îngrijora pentru ziua de „mâine”, El este deja acolo.

Când pleca dimineaţa la treabă, un om , în loc de altă vorbă, zicea: 

– Mă tem că nu vom izbuti… 
Când începea să mănânce, îşi arăta îndoiala:
– Mă tem că mâncarea aceasta are să-mi facă rău…
Dacă un cerşetor întindea spre el mâna, omul nostru

nu-i dădea nimic ci numai şoptea:
– Mă tem că mă înşeală…
Iar când cineva îi vorbi despre mântuirea sufletului, el de asemenea îi răspunse:
– Mă tem că-i o înşelare…
Până într-o zi, când preotul, stând cu el de vorbă, îi zise:
– Dumneata spui aceste vorbe: „Mă tem că…” tocmai unde nu trebuie, şi nu le spui unde trebuie.
– Cum adică, părinte ?
– Foarte simplu. Când tragi din ţigară, când treci pe la crâşmă, când înjuri, când minţi şi în alte împrejurări ca acestea, nu zici: „Mă tem că…”, cu toate că tocmai atunci ar trebui să le spui…după care să nu le mai faci.        
Şi omul nostru a rămas pe gânduri din clipa aceea.

Așadar,”nu ne vom teme de ce se va întâmpla mâine, pentru că ieri a avut cine să ne poarte de grijă”.()

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

5 gânduri despre &8222;MĂ TEM CĂ …mai bine să te temi de ceea ce trebuie…&8221;

Lasă un răspuns

