Mă ridici să fiu mai mult decât pot să fiu

Când sunt descurajat şi,  sufletul meu, atât de obosit
Cînd vin dificultătile şi inima mea este împovărată
Atunci, sunt liniştit şi aştept aici în tăcere,
Până cînd vii şi stai un moment cu mine.

Mă ridici, ca să pot să stau pe munţi
Mă ridici, să păşesc pe mări furtunoase,
Sunt puternic, când sunt pe umerii tăi,
Mă ridici să fiu mai mult decât pot să fiu…

***********

Un adevărat imn al prieteniei, nu-i așa !

Se potrivește de minune cu proverbul românesc „Prietenul  la nevoie se cunoaşte”… În viaţă ai nevoie de prieteni , dar atenție , de prieteni adevăraţi, nu din aceea  care vor doar să se folosească de tine,așa ziși prieteni de vreme bună.  Un prieten adevărat, este acela care nu te părăsește când apare furtuna. Așadar , așteaptă să vină o furtună în viața ta și fii atent câți prieteni mai rămân în jurul tău …cu siguranță foarte puțini ! Asta este , din păcate,dar viața este frumoasă !

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

4 gânduri despre &8222;Mă ridici să fiu mai mult decât pot să fiu&8221;

Lasă un răspuns

