Hello ! Lasă-mă să încep prin a-ți spune Te iubesc!

Minunat cântecul lui Lionel Richie, versurile pe măsură ,  iar videoclipul este de-a dreptul emoționant și plin de încărcătură sufletească. Ș-apoi să spui te/vă IUBESC este un lucru minunat, nu-i așa !

…Am mult timp pentru a vedea lumina soarelui în părul tău
Și să iți spun de fiecare dată/Cât de mult îmi pasă
Simt câteodată că inima mea se revarsă.
Hello!
Vreau doar să știi / Că mă întreb unde ești
Și mă întreb ce mai faci / Te simți câteodată singură?
Sau te iubește cineva?  /Spune-mi cum să-ți cuceresc inima
Pentru că nu am nici o idee / Dar lasă-mă să încep prin a-ți spune:

Te iubesc!

Hello!
Eu sunt cel pe care îl cauți?
Mă întreb unde ești / Și mă întreb ce mai faci
Te simți câteodată singură?  / Sau te iubește cineva?
Spune-mi cum să-ți cuceresc inima / Pentru că nu am nici o idee
Dar lasă-mă să încep prin a-ți spune :

Te iubesc!

***

Ai  încredere în tine, nimic nu-ți poate zdruncina trăirile tale interioare! Spune-i ființei iubite , ACUM, „te iubesc” , nu mâine, nu poimâine!  Nu aștepta să îți citească gândurile ! Riști să nu o facă !  Fii sincer cu tine, cu ea/el , cu cât mai repede cu atât mai bine  !

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

 

5 gânduri despre &8222;Hello ! Lasă-mă să încep prin a-ți spune Te iubesc!&8221;

Lasă un răspuns

