Rămas bun 2015, bun venit 2016…cele rele să se spele cele bune să se adune

În curând 2015 devine istorie…Am să păstrez din tine 2015 , doar momentele minunate care m-au făcut să zâmbesc și doar clipele frumoase petrecute alături de cei dragi . Mulțumescu-ți ție dragă 2015 pentru nenumărații prieteni pe care mi i-am făcut atât  pe blogosferă cât și pe facebook…Pentru toți prietenii, și nu numai, vă transmit urările mele printr-un minunat cântec(cu versuri  pe măsură) made   ABBA și prin câteva  versuri nemuritoare ale marelui nostru George Coșbuc:

„Să aveţi un An nou fericit !
Fie ca toţi să avem din când în când un vis
Al unei lumi în care fiecare vecin este un prieten
Un An nou fericit !
Fie ca toţi să avem speranţele noastre, voinţa de a încerca
…Dacă nu, am putea la fel de bine sa ne întindem pe jos şi să murim
Tu și eu”(ABBA)

Versurile minunate din poezia  LUPTA VIETII de George Coșbuc  pot constitui un adevărat motto și pt 2016;așa că…

„Nimic nu-i mai de râs ca plânsul
În ochii unui luptător.
O luptă-i viaţa; deci te luptă
Cu dragoste de ea, cu dor.”

LA MULTI ANI CU SĂNĂTATE ALĂTURI DE CEI DRAGI SUFLETULUI  !!!

Și foarte important dragi prieteni și pentru 2016 :

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

22 de gânduri despre &8222;Rămas bun 2015, bun venit 2016…cele rele să se spele cele bune să se adune&8221;

Lasă un răspuns

