Retrospectiva vieții, cu Dumnezeu alături

Într-o noapte, un om a avut un vis:

mergea de-a lungul unei plajei împreunã cu Dumnezeu.

Pe cerul negru treceau fulgerãtor scene din viaţa lui.                              

A observat cã, pentru fiecare scenã,

Apãreau douã perechi de urme în nisip:
Una care îi aparţinea lui şi una care îi aparţinea lui Dumnezeu.
Când ultima scenã din viaţa lui i-a trecut prin faţa ochilor
S-a uitat înapoi la urmele din nisip;
Era o singura pereche de urme.
 
A observat cã, de multe ori, pe parcursul vieții lui,
Era o singură pereche de pași.
 
Și-a dat seamă că acelea fuseseră cele mai urâte
şi mai triste momente din viaţa lui.
 
Acest lucru chiar l-a deranjat
şi l-a întrebat pe Dumnezeu:
Doamne, mi-ai spus, când am decis sã te urmez,
cã vei fi cu mine tot timpul!
Dar am vãzut cã in momentele cele mai grele
din viaţa mea, pe nisip era o singurã pereche de urme.
Nu înţeleg de ce, atunci când aveam cea mai mare nevoie de Tine,
Tu m-ai fi părăsit!

Domnul i-a șoptit:
Scumpul meu copil,
te iubesc şi nu te-aș fi părăsit niciodată!
De-a lungul momentelor de încercare și suferință,
când ai văzut o singură pereche de pași,
Eu te purtam pe brațe!
(dupa o poezie de Margaret Fishback Powers)
                Acum , preț de câteva minute  haideți să ne  amintim de  momentele grele din viata noastă,  multe sau  puține ,dar cu toții le-am avut.  Faptul că am trecut peste ele și am ajuns  ziua de astăzi se datorează lui Dumnezeu care a fost alături de noi ,iar în acele momente grele ne-a luat  în brațele Sale. 
Așadar viaţa este un dar de la Dumnezeu, de care trebuie să ne bucurăm în fiecare zi și pentru care trebuie să mulțumim mereu. Un bun mod de a mulțumi sunt și faptele bune pe care putem să  le facem semenilor noștri ,  zi de zi , puțin câte puțin, totul pentru bucuria sufletului nostru .

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

9 gânduri despre &8222;Retrospectiva vieții, cu Dumnezeu alături&8221;

Lasă un răspuns

