Dacă nu știați , aflați acum (3)

Ca sa devii astronaut american trebuie sa fii mai scund de 1,80 m.

In momentul aterizarii Apolo 11 a ramas cu combustibil suficient pentru 20 de secunde de zbor.

Primul restaurant din lume unde puteai manca ramanand in masina a fost McDonald’s din Sierra Vista – Arizona. A fost conceput pentru soldati, deoarece acestia nu aveau voie sa intre in magazine in uniforma. 

Cea mai mare temperatura generata de om a fost de 70 de milioane de grade care s-a realizat in 1978 la Universitatea Princeton. 

Firul de par uman poate sustine 3 kg ¡

O vaca se imbata daca mananca prea multe mere.

Creierul uman are capacitatea de stocare de 1 trilion de byte, sau 1164153 gigabyte. 

Imnul Greciei are 158 de strofe. Nimeni din Grecia nu cunoaste in intregime inmul statului.

Ultimul simt pierdut de om la moarte este auzul, primul vederea, apoi in ordine gustul, mirosul si pipaitul.

Canada este singura tara organizatoare de Olimpiada care n-a castigat nici o medalie de aur acasa.

Creierul este alcătuit în proporție de 78% apă.

Atunci cand omul stranuta i se opreste inima pentru o milisecunda.

Sunt lucruri interesante pe care le-am găsit pe internet și mărturisesc că nu le-am știut. Pentru că citindu-le m-au impresionat mult am zis să vi le împărtășesc și vouă dragi prieteni .

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

18 gânduri despre &8222;Dacă nu știați , aflați acum (3)&8221;

  1. Sa radem, sa plangem sau sa ne miram doar ca imnul Romaniei desi acum are doar unsprezece strofe nu este cunoscut suficient de bine de majoritatea populatiei? Generatiile mature nu cunosc imnul pe care il canta copiii lor de foarte mult timp, pentru ca Romania din 1862 a schimbat sase imnuri. Pentru copilul meu imnul va ramane “Desteapta-te romane”, pentru mine “Trei culori” iar pentru tatal meu “Te slavim Romanie pamant parintesc” desi uneori mai canta cu ochi nostalgici “Imnul regal”; asa apucase el in copilarie!
    Imnul “Pe-al nostru steag e scris unire” nu poate fi in mintea nimanui pentru ca a fost cantat oficiala doar doi ani(1975-1977).

    Apreciat de 1 persoană

    • Ai mare dreptate…sunt ca vremea si in privinta asta…nu avem verticalitate, constanta….ne-am lasat terfelitati de turrci, habsburgi, polonezi, tatari, nemti,rusim UE….si tot nu ne-am „desteptat”…din cate stiu nemtii au acelasi imn cu cel de pe vremea fascistilor si nu le este rusine, ba sunt mandri si isi recunosc chiar si acel trecut intunecat….Doamne ajuta-ne….Sa ai o seara pe placul inimii tale ! ❤

      Apreciat de 1 persoană

  2. deci pot sa ma fac astronaut(a) lejer … am abia 1.72 😀 nu imi pierd speranta de a vedea si altceva in afara de blocuri gri sau mai imbucurator ca pot sa imi vad steaua care imi zice mai aproape decat imi pot imagina. o zi cu soare in suflet si pe chip, ai grija de tine suflet frumos si un weekend minunat ❤ 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

