Declarație de dragoste…

Iubesc viața, pentru că știu și susțin că este cel mai mare dar ce ne-a fost dat, pentru că a fost primul meu lucru primit și este ultimul care îmi va fi luat.

Am trecut prin nenumărate experiențe de viață, dar valoarea celei mai neînsemnate dintre ele întrece tot aurul din lume.

iubesc viata 3jpg

Iubesc viața, mă bucur de ea! Mă bucur de căldura blândă a soarelui, în fiecare dimineață, de nopțile atât de reci și întunecoase, care îmi transformă ferestrele în oglinzi.

Iubesc viața, pentru că în fiecare zi îmi va dărui noi experiențe – și fiecare dintre ele îmi va aparține, întipărindu-se în sufletul meu.

Iubesc viața, pentru că am gustat-o, iar gustul ei dulce-acrișor mă fascinează; iar dacă vreun bine mi-a fost plătit cu rău, acest lucru nu trebuie să mă deprime.

Iubesc viața, pentru că ea m-a învățat că nu binele altuia mă înalță; că a iubi este mai frumos decât a fi iubit.

Iubesc viața cu toate capriciile ei, cu toată otrava și răutatea ei, căci, dacă nu ar exista răul, cum am putea să ne bucurăm de bine?

Iubesc viața și cel mai mult iubesc dragostea pe care am găsit-o în ea; acea dragoste care mă ajută mereu să iubesc viața, așa cum nu a fost iubită niciodată.

Iubesc viața, pentru că sunt și nimeni nu poate să șteargă existența mea de ieri sau de acum. O iubesc, pentru că într-o zi soarele dimineților mele se va stinge și atunci voi ști de ce iubeam atât de mult viața, cu atâta dragoste.

de Humberto A. Aguadelo C.

Adânci, pline de sens și de luat aminte vorbele lui Aguadelo, adevărată declarație de dragoste pentru viață.  Ne aflăm pe un drum cu sens unic , cu urcușuri și cu coborâșuri, mai cotim la stânga, mai cotim la dreapta, ne mai oprim din când în când ca sa ne mai “tragem “sufletul, dar tot sens unic este viața noastră, înapoi nu se poate . Suntem (fiecare dintre noi) unicate pe un drum cu  sens unic  în aceasta viață .Ș-apoi  pentru că sunt vremurile noastre, acum și aici, așa cum sunt ele, cu bune și cu rele , să ne bucuram din plin de viață. Dacă ne bucurăm ,cu siguranță , vom avea o viață mult mai buna , aici pe pământ. Iar dacă ajutăm la o viață mai buna și pentru cei din preajma noastră , tot respectul, jos pălăria !

jos palaria

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

 

6 gânduri despre &8222;Declarație de dragoste…&8221;

  1. Superba declaratie! viata e fascinatie si amaraciune la un loc, dar e cel mai frumos cadou pe care-l primim cu atata dragoste, deci merita iubita si traita din plin.
    Multumesc prieten drag pentru acest minunat partaj.
    Zi plina de iubire,

    Liz ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • Cu mare drag Liz ! Din pacate , in valtoarea evenimentelor care ne „tortureaza” nu realizam ca de fapt viata trebuie traita in fericire si bucurii…si astea le gasim in jurul nostru , in lucruri marunte, in lucruri simple….Duminica frumoasa ! ❤

      Apreciază

  2. Multumeste rasaritului, care zilnic te cheama la viata;
    Multumeste soarelui, care te-ncalzeste zi de zi;
    Multumeste cerului, pentru albastrul pur ce ti-l ofera;
    Multumeste apusului, care te indeamna la meditatie;
    Multumeste pamantului pe care calci, ca iti da din a lui bogatie;
    Multumeste stelelor, care iti vegheaza somnul;
    Multumeste cunoasterii, care te indeamna sa cauti mereu adevarul;
    Multumeste curajului, ca poti fi TU;
    Multumeste gandului tau, ca e averea ta cea mai de pret;
    Multumeste rabdarii si nu forta nimic;
    Multumeste omului bun, ce iti aduce zambet, bucurie si nadejde;
    Multumeste Domnului, pentru ceea ce esti;
    Multumeste Domnului, pentru fiecare zi ce o traiesti!
    🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

