Într-o zi de 13 …cu mulțumiri din suflet pentru suflet, dragi prieteni !

Nu pot să mă abțin…Chiar dacă a fost o zi de 13, drept este că a n-a fost nici marți și nici vineti ,ieri am avut cele mai multe vizualizări (7.534) și cei mai mulți vizitatori (6.860  ) . Asta după un an și jumătate de existență în care abia dacă am învățat sa merg pe picioarele mele, între noi fie vorba chiar  și acum mă mai „bălăngănesc”   🙂   🙂   🙂  !

statistici 13.07

Convins fiind că este ceva ceva trecător ,  că este doar  întâmplare de-o zi,  țin să vă mulțumesc din tot sufletul pentru asta , dragii mei prieteni de toate vremurile, așa ca de la suflet pentru (cu) suflet !

❤ ❤ ❤

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

29 de gânduri despre &8222;Într-o zi de 13 …cu mulțumiri din suflet pentru suflet, dragi prieteni !&8221;

    • Multumesc, draga Petru !Cred totui ca astrele au fost cauza , mai ales ca era articolul cu astrele/horoscopul…a fost o explozie de doua zile consecutive si am revenit la normal …mai bine asa. Sa ai o zi excelenta si un w/e minunat ! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

