Natura este o artă încă necunoscută omului…

Mirabila sămânță, mirabila natură…sculptori desăvârșiți ai roșioarei cu „cioc” din grădina părintească…..🙂 🙂 🙂
Consemnat(culeasă) astazi ,30.07.2016….

Natura este o artă încă necunoscută omului. N-o spun eu , a spus-o Al. Pope, iar roșia din imagine , culeasă astăzi din gradina dragilor mei părinți(care zâmbesc și ei din stele), este grăitoare.

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

 

27 de gânduri despre &8222;Natura este o artă încă necunoscută omului…&8221;

    • PS ! 😦
      Imi cer scuze ca indraznesc dar, cum „PRIETENUL la nevoie se cunoaste ” 🙂 ,
      te rog politicos sa REVIZUIESTI ce-ai SCRIS in PARANTEZA ca ,
      NU ” eu” 😦
      ci EI ” zambesc din stele ” ….
      Dupa REEVALUARE, da-i PS-ului urgent DELETE
      sa NU mai vada alte FETE……………..

      Apreciat de 1 persoană

      • Multumesc mult , draga Aliosa…esti un adevarat prieten…am corectat/reevaluat conf ajutorului data de tine…tot binele din lume si o seara draga inimii tale ! 🙂

        Apreciază

  1. Natura ne surprinde adesea cu astfel de creații, pe care le găsim doar în grădini, nu și în magazine. Mai o roșie interesantă, mai un morcov ciudat sau un cartof cu personalitate. Un bonus pe lângă gustul foarte bun și efectele benefice. O duminică plină de farmec! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Teoretic , despre mine omul – fiinta suprema , incununarea Creatiunii – ar trebuii sa spun ca : ” Eu nu strivesc corola d e minuni a lumii / Si nu ucid cu mintea tainele ce le-ntalnesc in cale , / In flori , pe buze or…morminte ” insa…EU OMUL , MA INDEPARTEZ CU FIECARE CLIPA DE MINUNATIILE NATURII , DE MIRACOLELE EI !!!! Rosiile mele sunt infinit mai mici decat cea prezentata cu atat mandrie de dumneata insa….infinit mai bune decat cele din supermarketuri . Am cules cateva imediat dupa ploaia ce-a racorit azi Bucurestiul si crede-ma sant ….MINUNEA LUI DUMNEZEU !!!

    Apreciat de 1 persoană

    • Subscriu intr-u totul draga Marian…ce frumos ai (s)pus-o Eu nu strivesc corola d e minuni a lumii / Si nu ucid cu mintea tainele ce le-ntalnesc in cale….Minunate versuri si excelenta inspiratia ta , draga Marian…ce frumos este cand consum ceva din gradina ta ! Sa ai o seara plina de frumos, draga Marian ! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

