I-am spus lui Dumnezeu să îmi dea o soție bună… Mi-a răspuns că nu pot avea ceea ce nu sunt

Imagini pentru tanar care se roaga lui DumnezeuCu ani în urmă, în timp ce mă rugam, i-am cerut lui Dumnezeu să-mi trimită o soţie.

“Cere şi ţi se va da”…I-am spus lui Dumnezeu nu doar că aş vrea o soţie, dar i-am explicat şi ce fel de soţie căutam. I-am spus că vreau o soţie care să fie bună, tandră, blândă, plină de compasiune, iubitoare, sinceră, calmă, generoasă, afectuoasă, înţelegătoare, pasională, cu un suflet cald, inteligentă, să aibă simţul umorului, să fie senzuală şi de încredere. Am specificat şi cum aş vrea să fie din punct de vede fizic. Şi pe măsură ce timpul trecea, am mai adăugat câteva lucruri pe această lista a dorinţelor inimii mele.
Apoi, într-o noapte, Dumnezeu a vorbit inimii mele şi a spus:“Fiule, nu pot să îţi dau ceea ce mi–ai cerut”. Am spus:“De ce, Doamne?”. El a spus: “Fiindcă sunt un Dumnezeu al dreptăţii şi nu pot să fac ceva care să nu fie drept”. I-am spus: “Doamne, nu înţeleg de ce nu pot avea ceea ce te-am rugat. “Atunci o să îţi explic.”, mi-a spus Dumnezeu. “Nu ar fi drept din partea mea să îţi îndeplinesc dorinţa căci nu pot să îţi dau ceva ce tu însuţi nu eşti.”

“Nu ar fi drept din partea mea să îţi dau o persoană care este iubitoare dacă tu uneori poţi fi plin de ură sau pe cineva care este bun dacă tu poţi să fii rău, pe cineva care este iertător şi tu să porţi în continuare ranchiună în suflet, pe cineva care este sensibil şi tu să fii indiferent etc.”
Mi-a spus: “În loc să pierzi timpul încercând să găseşti pe cineva sau sperând că o să–ţi dau pe cineva cu toate calităţile pe care le cauţi, mai bine ţi–ai permite să devii tot ceea ce cauţi. Căci nu pot să îţi dau ceea ce nu eşti”.

Modelează–ţi inima şi spiritul astfel încât să devii ceea ce cauţi şi Ea te va găsi.

Imagini pentru schimbarea incepe cu tineAutor: Anonim

O  lecție demnă de luat în seamă pentru toți cei care emit pretenții de la alții fără a se uita mai întâi în propria „ogradă”. Așadar „Fii tu însuți schimbarea pe care vrei să o vezi în lume”( M. Gandhi)

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

 

14 gânduri despre &8222;I-am spus lui Dumnezeu să îmi dea o soție bună… Mi-a răspuns că nu pot avea ceea ce nu sunt&8221;

  1. Cred ca IMAGINEA de sus, ar trebui postata pe pagina de socializare a lui Klaus Werner Iohannis
    sa priceapa ca SCHIMBAREA trebuie inceputa cu EL ……………..
    Sintagma ” Cere si ti se va da” 🙂
    merge de minune intre Iohannis si Ciolos ! 😦
    Iohannis i-a cerut BANI lui Ciolos pentru SECURIZAREA Palatului Cotroceni 😦
    iar Ciolos i-a dat 800.000 de EURO 😦
    in timp ce, tehnocratul de la SANATATE,
    printr-o OUG a SCUMPIT peste 3500 de MEDICAMENTE generice …………….
    iar cei care vor contacta de-acum inainte o RACEALA , se vor FRIGE la buzunare !!! 🙂 😦 🙂
    O zi de sambata in care sa-ti mearga toate dupa inima ta , prietene ! 🙂
    Aliosa 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Ganduri bune , draga Aliosa ! Ai mare dreptate cu tot ce spui, inclusiv de medimecamente….da vedem cum merg de des/tare reclemaele cu medicamentele atat la radie cat si la TV…numai bolnav sa nu fii in Romania de astazi …sa ai o seara excelenta , draga Aliosa….sper ca nu mai ai probleme „nazale”?! 🙂 🙂 🙂

      Apreciază

  2. Mi-ar fi placut ca acel anonim sa-i fi pus lui Dumnezeu o intrebare in replica : Dar Tu Doamne…Tu esti chiar asa cum se spune ca esti ? Insa , fie vorba intre noi , si el cerea prea mult , mult prea mult…de fapt cerea o sclava a dorintelor sale uitand ca si femeia este tot OM ca si el ! Asadar , nu putem fi noi insine schimbarea pe care dorim s-o vedem in lume caci…unde s-ar ajunge daca toti am fi…ca sfintii ? Sa fim buni , sa fim intelepti…asta-i dintr-odata altceva ! Seara senina mcooper 801 !

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

