ZODII – Începutul conversației….

Cum începe o conversație un Berbec? Dar un Leu? …..

Imagini pentru Cum incepe o conversatie un Berbec? Dar un Leu? …..Berbec

Așa și… trecem mai departe?

Taur

Cred că ești minunat/ă. Să mergem să mâncăm.

Gemeni

De ce nu ne părăsim noi partenerii să mergem undeva departe?

Rac

Să mergem într-un loc privat. Te rog.

Leu

Mi-ar plăcea să te scot în oraș, ai ceva drăguț să porți?
Vrei să-ți termini machiajul înainte să ieșim?

Fecioară

Cred că ți-aș putea face viața mai bună.

Balanță

Te iubesc pentru mintea ta cum te iubesc și pentru corpul tău.

Scorpion

Hai să schimbăm lumea împreună!

Săgetător

Ce zici de o îmbrățișare?

Capricorn

Cred că ne-am înțelege de minune. Am liber vineri, ce zici ieșim la masă?

Vărsător

Vorbește cu mine.

Pești

Spune-mi totul despre tine. Între noi nu trebuie să existe secrete.

horoscop.ele.ro

Vă regăsiți ?  Oricum , dacă mai punem  un  zâmbet  și un “Buna ziua” prietenos înainte de a intra în conversație , cu siguranță lucrurile vor merge foarte bine .

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

20 de gânduri despre &8222;ZODII – Începutul conversației….&8221;

  1. hehehe dadadada cam asta e principiul pe care ma ghidez anul asta „Scorpion:Hai să schimbăm lumea împreună!” acum ca lumea mea a inceput sa se imparta la 2 vad altfel si chiar imi doresc sa o schimb mai mult ca niciodata dar chiar imi doresc … am multe de reparat in ea …

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ha, ha! Faza cu… „hai să mâncăm”, mi se potrivește de minune. Am înțeles eu bine, dar suntem în aceeași zodie de „cornorați”? 😀 Păi unde e mai bine de stat cu prietenii și cu cei dragi, decât la masă, savurând bunătăți aducătoare de bucurie?
    Mi-a plăcut mult această abordare horoscopică.
    O seară frumoasă! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Asa este, draga Alex , amandoi suntem pe aceeasi lungime de unda…si ai zis foarte bine in legatura cu locul unde te simti foarte bine cu prietenii adevarati ! Tot binele din lume si sa ai o noapte de visssssssssssss ! 🙂

      Apreciază

    • Tot binele din lume, draga „Varsator” si multumesc mult de minunata poezie a lui Eminescu care pe note muzicale te rascoleste pana in adancul sufletului….Sa ao o seara plina de bucurii , draga Aliosa ! 🙂 Sper sa-ti placa si ce ti-am ales….tot de Emi al nostru.

      Se pare ca suntem patrunsi de ziua de 15 ianuarie ! ❤ Doamne ajuta ! 🙂

      Apreciază

      • Din cand in cand,imi reamintesc de frumoasele clipe petrecute cu prietenele avute in
        LICEUL MILITAR
        http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/09/23/
        si SCOALA MILITARA de OFITERI ACTIVI
        http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/27/
        si……………,fredonez in gand ” Pe langa plopii fara sot ” …………….
        O, tempora ! 🙂
        O, mores ! 🙂
        Multam pentru videoclip si cum” IARNA nu-i ca VARA ” 🙂
        mi-e dor de CODRUL cel racoros si plin de melodii pasaricesti ! 🙂

        O duminica binecuvantata draga Cornel ! 🙂
        Aliosa 🙂

        Apreciat de 1 persoană

      • Multumesc mult , draga Aliosa, pentru tot! Sa ai o duminica plina de bucurii , alaturi de cei dragi sufletului tau ! Multa fericire….asta pentru ca asa cum spunea marele nostru Eminescu :”Am înțeles că un om poate avea totul, neavând nimic, și nimic având totul.” Foarte adevarat si atunci si astazi si…mereu .:)

        Apreciază

    • Si eu sunt tot cu coarne, dar la mine scrie „Cred că ne-am înțelege de minune. Am liber vineri, ce zici ieșim la masă?”…Deci sa trecem mai departe, draga Petru si sa iti urez o seara minunata de sambata si tot binele din lumea asta ! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

