Prizonier în speranță…

Imagini pentru predicatorSe spune că un preot a fost trimis de episcopul lui într-o cetate să-i cheme la pocăință pe oamenii de acolo. Aceștia se dedaseră la tot felul de obiceiuri degradante: hoție, corupție, desfrâu. La început, oamenii l-au ascultat pe preot, dar cu timpul predicile acestuia li s-au părut plictisitoare și și-au văzut de viață mai departe. Preotul nu înceta însă să strige, condamnând păcatele.

Un călător l-a întrebat într-o zi:

– De ce continui să predici, nu vezi că nu te ascultă nimeni? Strigi în pustiu !

– La început, a răspuns preotul, am sperat să-i schimb pe acești oameni, acum continui să strig ca să nu mă schimbe ei pe mine!

Sursa : GH. ŞINCAN (cuvantul-liber.ro)

Când vorbeşti despre lucrurile bune în care crezi cu adevărat, ascultă-te ce spui , nu vorbeşti doar pentru ceilalţi, ci vorbeşti în primul rând cu tine și pentru tine. În cazul meu majoritatea mesajelor pe care încerc să le transmit , mi le spun în primul rând mie, ș-apoi prietenilor dragi ,care își fac timp să le citească . Sunt convins că dacă le spunem, le scriem , cu siguranță ne simțim mai bine în pielea noastră și ne facem ziua/viața mai bună . Ș-apoi , dragi prieteni, oameni faini ce sunteți, mai bine prizonier în speranța de mai bine, decât rege în împărăția răului și a farădelegilor.

Să fiți buni și înțelepți !!! 

M. Cooper

19 gânduri despre &8222;Prizonier în speranță…&8221;

  1. Salut prietene ! 🙂
    Daca te incalzeste cu ceva, EU am fost dintotdeauna ” Prizonier in Speranta ” !!! 🙂 😦 🙂
    Cum ” SPERANTA moare ULTIMA ” 🙂
    EU inca mai sper ca vei trece si tu pe la mine macar de cate ori trec eu pe la tine !!! 🙂 🙂 🙂
    Dar cel mai tare ma SUPARA cand constat ca NICI la TINE nu-mi RASPUNZI la comentarii ……………..
    ( vezi postarea anterioara ) 😦
    Si totusi, ” Prizonier in Speranta ” fiind,
    iti urez o Duminica Binecuvantata ! 🙂

    Aliosa 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Asa-i , draga Aliosa, chiar ca ti se potriveste pana la un punct aceasta postare…eu totusi trag nadejdea ca ceea ce spui sa se intample la modul fericit…oricum pe tine te citeste lyumea, inclusiv eu , cu mare drag…imi cer iertare daca am gresit cu ceva , dar 100% nu a fost cu intentie…raman in continuare omul care te apreciaza si te asculta(apropo de pilda) Sa ai o zi plina de senin in suflet ! 🙂

      Apreciază

      • Ma bucur ca ma apreciezi 🙂
        dar , nu te supara, si TU ” ma asculti ” ? 😦
        Credeam ca ” ma asculta ” 😦 doar SRI si STS !!! 🙂 🙂 🙂
        Lasand gluma la o parte, m-am referit la faptul ca NU mi-ai raspuns la COMMENTUL de la postul tau anterior si la faptul ca NU treci pe la mine la fiecare noua postare care-i de fapt
        un strigat de durere si NU de adunat LIKEuri ……………………

        Si eu te apreciez dovada fiind faptul ca te ” CITESC”
        la fiecare postare si COMENTEZ la obiect ! 🙂
        O seara de duminica cat mai placuta prietene ! 🙂
        Aliosa ! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  2. Chiar nu-i de mirare onorate M.Cooper ca , acel preot a patit ce-a patit . Iti reamintesc cu respect c-a mai fost un ” preot ” , trimes de catre ” episcop ” sa-ndemne oamenii la pocainta insa acestia , dupa ce L-au ascultat o vreme ….s-au plictisit de el si invataturile Sale si….L-au condamnat la moarte . Foarte putini oameni I-au urmat invataturile si , si mai putini , au tinut seama de ele chiar daca , despre izbanda Sa in fatza Mortii au fost destui cei ce au marturisit . Spre deosebire d e preotul din povestirea dumitale El , a fost tinut minte de oamenii care-au crezut in El si , desi unii dintre ei au continuat si continua viata pacatoasa pe care-o duc , nu pregeta sa-si aminteasca cu dragoste de El si JERTFA Lui …macar d e doua ori pe an . 😡 😡 😡 . Sa fim buuni si intelepti si , sa-ncercam s a ne reamintim de El zilnic , mai ales ca , SI EL A FOST OM : OMUL ISUS CRISTOS . Iti doresc , sa ai parte de un final d e saptamana calduros precum inima dumitale , stimate prieten !

    Apreciat de 1 persoană

  3. Cred ca sunt situatii cand esti surprins,atat de mult incat nu-ti spui tie,spui lui ca ti-a placut. Poate fi un comentariu sub forma unei glumite.”Par exemple” imaginea … postata, e geniala. Am reactionat asa,fara pt.ca mi-a placut,o glumita.( am ras cu lacrimi) De altfel eu, am primit si primesc mereu „glumite”, de prost. gust,aiurea. Cuvintele picteaza tablouri in diferite culori. O zi excelenta!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

