In căutarea omului perfect…

Imagini pentru timpul nu sta in loc cauti perfectiuneaUn om special nu poate iubi, caci unde poate gasi alt om la fel de special ca si el ?

Un om a ramas neinsurat toata viata. Cand era pe punctul de a muri, la varsta de 90 de ani, cineva l-a intrebat:

– Ai ramas neinsurat toata viata, dar nu ne-ai spus niciodata de ce. Acum te afli pe patul de moarte, te rog sa imi satisfaci aceasta curiozitate. Daca ai vreun secret, acum este timpul sa mi-l spui, caci nu mai ai mult de trait. Nici chiar secretele cele mai ascunse nu-ti mai pot face rau.
– Da, am un secret, a raspuns omul. Nu am nimic impotriva casatoriei, dar am cautat femeia perfecta. Am tot cautat, dar viata mi s-a scurs printre degete.
– Bine, i-a raspuns intrigat amicul, dar nu ai putut gasi o femeie perfecta intre atatea milioane, cate exista pe acest pamant?
– Ba da, am gasit una, i-a raspuns cu lacrimi in ochi muribundul.
Amicul a ramas socat:
– Atunci ce s-a intamplat? De ce nu te-ai insurat?
– Din pacate, femeia cauta si ea un barbat perfect.

Viata ta va deveni foarte dificila daca traiesti cu asemenea idei. Egoul este atat de viclean incat poate inventa chiar un scenariu de acest tip: „Esti special. Acum ai datoria sa devii un om obisnuit”. Dar chiar si in viata ta obisnuita vei sti ca esti cineva cu totul extraordinar. Nimeni nu duce o viata la fel de obisnuita ca tine! Este acelasi joc, dar sub camuflaj…

Sursa: OSHO-Cartea despre EGO

Imagini pentru clepsidra vietiiUn lucru este clar și-o știm prea bine : nimeni nu este perfect pe lumea asta. Cu toate astea , în căutarea „jumătății”, alergăm după perfecțiunea „perfectă” , doar , doar  „om” deveni și noi la fel de perfecți. Din păcate, deseori uităm esențialul : totul trebuie făcut la timpul potrivit în așa fel încât fiecare etapă din viața noastră să fie una plină de împlinire și bucurii.  Totuși ,timpul trece și nu iartă , așa că … „Nu aștepta. Niciodată nu va fi timpul potrivit” (Napoleon Hill)

Să fiți buni și înțelepți !!!

M. Cooper

 

23 de gânduri despre &8222;In căutarea omului perfect…&8221;

  1. Salut prietene ! 🙂
    ^ Cu toată dragostea ^ NU există OM perfect !!! 🙂 😦 🙂
    cum NU există nici ADEVĂR ABSOLUT ! 😦
    Există insă IUBIRE, DRAGOSTE , URĂ, RĂZBUNARE și………………..
    PLOAIE ! 🙂

    Mi-a plăcut postarea și ca atare, am pus în milcare REPUBLICAREA pe
    My Blog
    http://amintiriamintiri.wordpress.com/
    Un sfârșit de săptămână pe placul INIMII tale prietene ! 🙂
    Aliosa 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Multumesc mult pentru trecere pe la mine, republicare,cuvinte, urari si ,mai ale, pentru ca existi. O zi plina de bucurii si mult soare prin suflet sa ai, draga Aliosa ! 🙂 Si pe la noi ploua de azi dimineata (eu ma bucur pentru asta, natura zambeste si ea) !:)

      Apreciază

  2. Your words ring true, indeed. It’s a luxury in being ordinary. A bunch of imperfections in harmony with each other, that is the challenge. And we have no time to waste. 🙂 Cheers!

    Apreciază

  3. Cooper, nu știu de unde am rămas cu impresia că tu vezi întotdeauna jumătatea plină a paharului.
    Mă întreb și te intreb: nu cumva orice om poate iubi? Nu știu, zic și eu.
    Orice om poate iubi, nu? Ceea ce înseamnă că și unul special poate iubi. Păi după teoria probabilităților care sunt șansele ca un om special să caute altceva decât tot pe cineva special, cum spui tu? Eu aș merge mai degrabă pe ideea unei jumătăți. Și nu se aplică cu jumătăți de măsură. Adică a pătrimii pt. că nu-i același întreg, e altul.
    Cât despre locul fericit al întâlnirii, poate era bun sfatul lui Eminescu să nu-l căutăm prin Egipt, ci mai curând aproape. Cât să întinzi mâna. Cât să spui rămâi.
    Paler nu și-a trădat destinul resemnându-se, cred eu. Dar am puține date biografice până la momentul acesta, deși l-am urmărit cu atenție în ultimii ani și i-am citit o parte din cărți.

    Apreciat de 1 persoană

    • Imi place sa cred si chiar ma consider fan al jumatatii pline al paharului…Eminescu avea mare dreptate cu cautatul jumatatii prin apropiere….toti avem dreptul la iubire , dar trebuie sa ne cunoastem in primul rand pe noi -cu bune si rele- s-apoi sa avem pretentii….multumesc mult pentru comentariu…o seara pe placul inimii tale minunate ! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Mă bucur să știu asta. Nu am pretenții unde alții le pot îndeplini, iar eu nu. Despre perfecțiune cred că sunt mai în măsură să vorbească decât mine, poate, oamenii mai apropiați de desăvârșire…poate mai vechi decât noi. Iar aceia nu vor spune multe, ci mult în puține cuvinte. Și fiece om îl va interpreta în felul său, dar adevărul spuselor sale va scăpa de fiece dată, astfel simțindu-se nevoia reinterpretării. Totuși se va găsi cineva, vreun contemporan, care va ști adevărul.
        Viața este ciudată, dacă îți refuzi să accepți orice alt lucru în afară de cel mai bun, deseori îl obții, zice Maugham. Nu știu dacă avea dreptate. Prin cel mai bun Maugham nu se referea la a avea prea multe așteptări, ci a nu le scădea, vezi romanul lui de excepție Robie.
        Mulțumesc, Cooper! Cele bune!

        Apreciat de 1 persoană

  4. Așa este, aveți perfectă dreptate. Toate au un timp al lor pentru o întâmplare.
    Dar este frumoasă și singurătatea. Singurătatea aceea pe care o accepți de bună voie, care nu te sperie, ci te bucură, în care te descoperi și descoperi toate în tihnă și ești simplu – fericit.
    Felicitări pentru post! – mi-a dat pic de gândit.

    Apreciat de 3 persoane

  5. Sau cum a mai spus cineva: dacă nu-ți găsești neapărat jumătatea, fii mulțumit și cu sfertul! Foarte des întâlnită această situație, în care oamenii ridică ștacheta atât de sus, încât nimeni nu e demn să-i fie partener în viață. Iar regretele vin prea târziu, după cum s-a văzut mai sus. O săptămână frumoasă și rodnică, dragă prietene! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Bine spus, draga Petru..sa ne multumim si cu „sfertul” 🙂 …asta cu stacheta ridicata imi aminteste de o glumita pe care am auzit-o la radio :
      Anunt matrimonial: femeie singura, 38 ani, caut barbat pentru casatorie. Cerinte: inalt, frumos, tanar, cu par bogat, sa nu fumeze, sa nu bea, cu bani multi,etc.etc…dimineata la apartamentul domnisoarei ,soneria țârîindă o aduce la „ochisorul” de la usa si observa un tip cam beat,cam nebarbierit,prost imbracat…domnisoara noastra iese imediat ci ziarul in care avea pus anuntul:
      – cum indrazniti sa bateti la usa mea, nu ati citit anuntul?
      -ba da, spune omul nostru…am venit doar sa va spun SA NU CONTATI PE MINE !
      …altii nu s-au mai obosit sa de navala la usa domnisoarei….
      O zi frumoasa iti doresc si o saptamana plina de bucurii ! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

