Fuga de DNA

Nu vă speriați , este o glumă ! 🙂

DNA face o vizită în pădure și sperie toate animalele de acolo:

– Ce faci melcule? Unde fugi aşa? Il întrebă ursul uimit de ce vede.

– Ce să fac, răspunde melcul, vine DNA să mă aresteze.

– Păi de ce?

– Pai eu – casă, tata – casă, mama – casă, soră-mea – casă… De-asta.

Stă ursul, se gândeşte puţin şi o rupe şi el la fugă. Şi fuge, fuge… și fuge… Se întâlneşte cu cocostârcul. Cocostârcul îl întreabă:

– Ce faci ursule? De ce fugi aşa?

– Ce să fac, răspunde ursul, fug, că s-ar putea să mă cerceteze DNA.

– Păi de ce?

– Păi: eu – blană, tata – blană, mama – blană, soră-mea blană… De-asta.

Stă cocostârcul, se gândeşte puţin şi o rupe şi el la fugă. Şi fuge, fuge şi iar fuge, … Se întâlneşte cu maimuţa. Maimuţa îl întreabă:

– Ce faci cocostârcule? Unde fugi așa?

– Ce să fac, răspunde cocostârcul, fug, că s-ar putea sa vină DNA să mă cerceteze.

– Păi de ce?

– Păi: Eu pe picior mare, tata pe picior mare…, mama pe picior mare… soră-mea pe picior mare…

Imagini pentru MAIMUTAAuzind asta, o rupe şi maimuţa la fugă. Şi fuge şi fuge şi fuge… se opreşte deodată brusc şi exclamă:

– Dar eu de ce naiba fug? Eu cu fundu’ gol, tata cu fundu’ gol, mama cu fundu’ gol, soră-mea tot așa…

Merită să mai și zâmbim , din când în când, prieteni dragi , asta pentru că viața mai trebuie îndulcită, din când în când… cu cât mai des cu atât mai bine. 🙂  🙂 🙂

Să fiți buni și înțelepți !!!  

M. Cooper

25 de gânduri despre &8222;Fuga de DNA&8221;

  1. O glumă bună e cea în care există măcar un strop de adevăr. De aceea am râs sănătos la cea oferită de tine, mai ales că am ajuns la ea doar azi, duminică, o zi potrivită pentru veselie! Îți doresc să fii și tu voios, dragă prietene! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Interesant si – in alte conditii -cu oarece talc ! Insa , ce te faci ca toata lumea traitoare in Romania a reusit in sfarsit sa vada , sa inteleaga ca , DNA-ul instrumenteaza cam toate dosarele la comanda politica , doar politic si-atat . Aia ce-s ” in fundul gol ” , teoretic n-ar trebui sa-si faca probleme { precum acea maimuta XD } insa …cat poate dura oare pana cand si acestia vor devenii tintele DNA , taman pentru faptul ca … ” umbla in fundul gol ” ? Vorba lui Lavrenti Beria ” Nu exista om care sa nu aiva un secret pe care organele noastre sovietice TREBUIE sa-l afle si sa profite in urma informatiilor aflate . Daca omul isi dezvaluie singur secretul { precum acea maimuta 😉 asi adauga eu } … atunci , precis are ceva de ascuns ! ” Atentie : spunea chestia asta prin …. 1937 ! Si pentru a glumi nitzel : pana si dumneata si dumneaeu am putea devenii tinte chiar si ale DNA-ului …doar pentru ca avem aceste nick-uri , sa nu uitam asta . Un final d e saptamana cat mai placut iti doresc , onorate mcooper 801 RESPECT !

    Apreciat de 1 persoană

  3. Salut prietene ! 🙂
    Am RÂS cu poftă iar RÂSUL face bine sănătății ! 🙂
    Mulțumesc frumos pentru GLUMA sus postată ! 🙂
    Ca s–ți aduci aminte de anii COPILĂRIEI când mergeai poate și tu ca și mine la FIME cu INDIENII
    ( VAGABONDUL și multe altele )
    iți ofer din toată INIMA un videoclip ce sper să te binedispună ! 🙂

    Weekend Minunat 🙂
    și………………
    Hai Simona !!! 🙂 🙂 🙂
    Aliosa 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Drăguț articolul! Fiindcă maimuța aceea cu ochii căprui,expresivi, ce privește spre noi, parca ne sfidează. O fi pentru ca se crede superioara? 🙂 Se spune ca oamenii cu ochii căprui sunt capabili de lucruri mari, înălțătoare (Isus si toți sfinții aveau ochii căprui) .Nu sunt adepta darwinismului! O zi plăcuta! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

