Dacă nu știați , aflați acum (26)

Imagini pentru Corpul uman,1. Dacă toţi cei 600 de muşchi ai corpului uman s-ar încorda în acelaşi timp şi în aceeaşi direcţie, omul ar putea ridica o greutate de 25 de tone.

2. Din punct de vedere fizic o femeie poate naşte treizeci şi cinci de copii de-a lungul vieţii.

3. Un creier uman generează mai multe impulsuri electrice într-o zi decât toate telefoanele mobile din lume. Spre deosebire de impulsurile telefoanelor mobile, cele generate de creier nu poluează mediul înconjurător.

4. La fiecare 7 ani corpul se reînnoieşte. Milioane de celule mor în fiecare clipă în organismul omului. Întreg procesul de înlocuire al celulelor moarte durează în medie circa 7 ani, ceea ce înseamnă că niciodată omul nu este ceea ce a fost. Tot timpul este un om nou, unul schimbat.

5. Corpul uman produce aspirina. Ultimele studii în domeniu demonstrează că organismul este capabil să producă aspirina. Consumul de legume și de fructe favorizează acest proces.

6. În 30 de minute, corpul uman elimină destulă căldură pentru a fierbe doi litri de apă.

7. Testiculele unui bărbat produc 10 milioane de spermatozoizi în fiecare zi, îndeajuns de mulţi pentru a repopula întreaga planetă în doar şase luni.

8. Într-o zi de activitate, creierul uman consuma aproximativ 200  kilocalorii, ceea ce este echivalentul a 10 wați.

9. În corpul uman există suficient fosfor pentru a crea 250 de chibrituri 

10. Dacă ar fi să adunăm lungimea tuturor vaselor de sânge din organism am ajunge la impresionanta lungime de 160.000 de kilometri.

Sunt lucruri interesante pe care le-am găsit pe internet și mărturisesc că nu le-am știut. Pentru că m-au impresionat mult , am zis să vi le împărtășesc și vouă , frumoșii mei prieteni  .

Să fiți buni și înțelepți !!!

M. Cooper

16 gânduri despre &8222;Dacă nu știați , aflați acum (26)&8221;

  1. Daca pe timpul lui , alde Ceausescu ar fi avut internet la ora asta Dracu ne lua si pe femei si pe barbati ! Punctele 2 si 7 . Daca si noi am fi avut si internet dar mai ales acces la el…n-am mai fi fost nevoie s a umblam jegosi iarna : ne bagam in cada si…asteptam sa s e incalzeasca apa 😀 ! Punctul 6 .Iar aia de la punctul 8…si aia era atre buna pe vremea can d „se lua curentul ” caci in acest fel…am fi putut vedea drumul pana la usa . Oricum , aia de la punctul 9 , aia chiar este adevarata : romanii si-au dat foc singuri atunci cand l-au ales pe Ion Iliescu ca Presedinte . Punctul 9 . La punctul 1.. chiar nu-s de acord cu tipii de la internet : eu abia daca-mi pot duce singur traista cu cartofi oricat mi-asi incorda muschii 😡 ! Oricum , multumiri pentru efortul depus in aflarea acestor…nestiute dar , mai ales pentru ca le-ai impartasit si altora faptele .

    Apreciat de 1 persoană

  2. Atunci va fi un pas mare spre evoluția omului, când va putea să folosească eficient impulsurile electrice generate de creier. Și eu am făcut încă un pas spre cunoaștere, grație informațiilor împărtășite de tine. Mulțumiri alese și urări pe măsură, dragă prietene! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

