Am un vis

Într-o frumoasă zi de vara ,să ne mai amintim și de ABBA…

Am un vis, un cântec de cântat
Care să m-ajute să fac faţă la orice.
Dacă vezi minunea unei poveşti
Poţi înfrunta viitorul chiar dacă dai greş….

 Să (mai ) visăm și cu ochii deschiși , prieteni frumoși , asta pentru că omul sărac nu este acela care nu are nici un ban prin buzunare, ci acela fără oarece vise….

Să fiți buni și înțelepți !!!

M. Cooper

15 gânduri despre &8222;Am un vis&8221;

    • Asta cu ploaia o visez si eu , din cand in cand, cu ochii deschisi si , recunosc, uneori mi se-nplineste , alteori , ba. Sunt insa constient ca atata lume isi doreste soare si vreme buna , asa ca ma bucur oricum. O zi minunata sa ai , draga Petru , plina de racoare ! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

